VÁŽENÍ RODIČE !
Rád bych Vás seznámil se změnou situace v naší ordinaci.
Od prosince 2024 bohužel ukončila pracovní poměr naše úžasná sestřička p. Vlaďka Kašová, která byla základním kamenem, duší a sluníčkem naší ordinace.
Pro mě, jako lékaře je to obrovská rána a ztráta, která se bude jen obtížně nahrazovat.
Bohužel se nepodařilo i přes velké úsilí získat adekvátní náhradu v jedné osobě. Práce je velmi náročná se širokým záběrem.
POZOR! BLÝSKÁ SE NA LEPŠÍ ČASY!
OBJEVILA SE NOVÁ PANÍ, KTERÁ PROJEVILA ZÁJEM V NAŠÍ ORDINACI PRACOVAT A MOHLA BY NASTOUPIT OD ÚNORA 2025!!
Abych byl schopen zajistit chod ordinace alespoň v částečném rozsahu, na jaký jste byli zvyklí, podařilo se mi získat několik sestřiček, které se budou v ordinaci střídat(mají jiné základní místo). Toto by mělo platit do konce ledna 2025 .
Jsem si plně vědom toho, že to není ideální řešení. Sestřičky se budou učit za pochodu. Bude bohužel chybět ta jedna klíčová hlava, která si všechnoamatuje, všechny zná, vše řídí a zorganizuje tím správným směrem .
Také se může stát, že nějaký den budu v ordinaci sám….
Proto Vás prosím o trpělivost a shovívavost. Smiřte se prosím s tím, že nové sestřičky nejsou vytrénované odpovídat na všechny vaše všetečné otázky. V tomto směru dělala sestřička Vlaďka obrovský kus práce a mě tu práci velmi usnadnila.
Podobné to bude i se zvládáním rozsáhlé administrativy, která navenek není viditelná, ale zabírá nám mnoho času a energie. Nároky se nesnižují, spíše naopak. Totéž platí i pro zajišťování každodenního chodu ordinace.
A velmi náročné to bude i pro pana doktora, který bude muset na mnohem více věcí dohlížet. Velkou zátěží pro provoz ordinace je i velké množství telefonátů. Snažíme se telefony brát ,jak je to možné, ale v určitých situacích to nejde (aplikace očkování, hovor či vyšetřování jiného pacienta apod). Směřujte prosím telefonáty o akutních problémech na počátek ordinační doby, telefony charakteru objednání apod. ke konci dopolední či odpolední ordinační doby.
Pokusím se zrealizovat online objednávkový systém, kdy by bylo možné dítě objednat např. na prohlídku nebo očkování apod. Bez nutnosti telefonického hovoru.
Osvědčila se i komunikace přes Whatsup – hlavně kožní projevy s fotografií. I to je následně pro mě náročné – zpravidla odpovídám mimo ordinační hodiny v časovém presu..
Prosil bych také o dodržení stanovených termínů objednání, ev. včasnou omluvu, abychom ev. mohli pozvat na prohlídku někoho jiného (termíny na preventivní prohlídky větších dětí jsou kolem 3 měsíců !).
Vím, že doba je hektická a pokud je dítě zdravé, na preventivní prohlídky a očkování se v životním shonu zapomene.
Zkuste si , prosím zapamatovat základní pravidlo – od 3 let jsou preventivní prohlídky v intervalu 2 let – kolem lichých narozenin. Pojišťovna hlídá v systému interval 2 let +- 1- 2 měsíce.
Provedení preventivních prohlídek v těchto intervalech a povinná očkování patří mezi důležitá kriteria pro úhrady za péči od pojišťoven. Informace o prohlídkách a očkováních jsou na našich stránkách.
Též tam najdete odkazy na odborně kvalitní stránky zabývající se problematikou výživy. Máme i kvalitní edukační materiály v písemné formě (k očkování, péči o dítě). Zkuste prosím preferovat více tyto zdroje, než rady kamarádek a babiček (…a sociálních sítí).
Budu se maximálně snažit nastalou situaci co nejlépe zvládnout s pomocí nového týmu k Vaší spokojenosti. Moc si přeji, aby naše ordinace byla i nadále dobrou a vyhledávanou ordinací poskytující kvalitní péči našim malým pacientům.
Ještě jednou Vás prosím o trpělivost a podporu. Váš lékař MUDr. Jiří Malý, 12/2024